23 August 2011

Kebodohan Tahap Dewa!!

Di dalam sebuah ofis, kelihatan dua orang Dato' yang sedang bersembang. Mereka sedang asyik bercerita tentang kebodohan driver mereka masing-masing.

Dato' A: You tahu..
Dato' B: Apa dia?
Dato' A: I punye driver memang bodoh betul..
Dato' B: You punye driver bodoh? Tak percaye lah..

Dato' A: You tengok ni..I panggil dia. Mat, sini kejap!
Driver A: Ye tok...ade ape tok?
Dato' A: Kau ambik RM10 ni. Kau pegi kedai. Tolong belikan aku BMW sekarang!
Driver A: Baik tok, saya pegi beli sekarang..

Dato' A: Tengok?Bodoh tak driver I?hahaha
Dato' B: Hahaha..memang bodoh..tapi, driver I lagi bodoh.
Dato' A: Kenape pulak?
Dato' B: Sekarang you tengok ni I panggil dia..Ali, sini kejap!
Driver A: Ye tok.
Dato' A: Sekarang ni kau balik rumah..tolong checkkan aku dah ade kat rumah ke tak?
Driver A: Baik tok, saya pegi sekarang..

Ketawa berdekah-dekah dua orang Dato' tadi melihat kebodohan driver mereka.

Di satu sudut lain, dua orang driver tadi bertemu.

Driver A: Bodoh betul la bos aku tu..
Driver B: Kenape?
Driver A: Ade ke die bagi RM10 suruh aku beli BMW?
Driver B: Habis tu, kenape?
Driver A: Hari ni kan hari Ahad..mana ade kedai yang bukak!

Driver B: Betul jugak tu..Bos aku pun bodoh jugak..
Driver A: Kenape?
Driver B: Die suruh aku checkkan kat rumah, die ade ke tak..
Driver A: Habis tu?
Driver B: Die kan ade handphone? Telefon la sendiri rumah die tengok ade ke tak!

Ish..bodoh betul!!

Kah..kah..kah

No comments: